Retourneren en terugbetalen
Garantie
ALLPOWERS garandeert de oorspronkelijke consument dat dit ALLPOWERS-product vrij zal zijn van defecten in vakmanschap en materiaal bij normaal gebruik door de consument gedurende de toepasselijke garantieperiode die hieronder wordt aangegeven onder “garantieperiode”.
De garantieperiode bedraagt 18 tot 60 maanden (afhankelijk van het soort product dat u koopt) vanaf de aankoopdatum door de klant.
Garantieverwerking
- Binnen 30 dagen na aankoop: retourneren, vervangen of repareren mogelijk
- Na 30 dagen (binnen de garantieperiode): Vervanging of reparatie, maar geen restitutie
Voor garantieservice kunt u contact met ons opnemen via e-mail: service@allpowers.com .
30 dagen geld-terug-garantie
We bieden een 30 dagen geld-terug-garantie. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je spullen, kun je ze zonder gedoe retourneren. Dit geldt alleen voor producten die rechtstreeks via de website allpowers.ie zijn gekocht. Voor alle andere aankopen kun je rechtstreeks contact opnemen met de winkel/distributeur waar je de aankoop hebt gedaan en hun retourbeleid volgen.
Houd er rekening mee dat de 30 dagen geld-terug-garantie van toepassing is op de onderstaande situaties:
- Retourzendingen moeten alle accessoires bevatten
- Artikelen moeten in de originele verpakking zitten
- Bij garantieclaims die niet met de kwaliteit verband houden, zijn de verzendkosten voor rekening van de koper.
- Voor garantieclaims die niet met de kwaliteit te maken hebben, vergoedt ALLPOWERS de kosten van het product zelf
- Retourzendingen kunnen worden afgewezen als artikelen niet aan bovenstaande eisen voldoen
Uitsluitingen
De garantie van ALLPOWERS is niet van toepassing op:
- Onjuist gebruik of installatie
- Cosmetische schade
- Schade veroorzaakt door natuurrampen. (Zoals blikseminslagen, tornado's, orkanen, etc.)
- Ongelukken
- Misbruik/beschadiging door verkeerde gebruiksmethode
- Misbruik
- Nalatigheid
- Commercieel gebruik
- Wijzigingen aan enig onderdeel van het product
- Kan geen aankoopbewijs overleggen
- Beschadigd door onjuist gebruik van de methode
- Verloren of gestolen producten
- Problemen die niet met de kwaliteit te maken hebben (na 30 dagen na aankoop)
- Gratis producten
- Reparaties via derden
- Aankopen bij niet-geautoriseerde wederverkopers
Het retour- en garantiebeleid kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De verzendkosten voor het verzenden van het product naar de klant worden betaald door ALLPOWERS, wat betekent dat we gratis verzending aanbieden.
Neem contact met ons op voordat u producten retourneert die defect zijn geraakt of tijdens de verzending beschadigd zijn geraakt.
Om subjectieve redenen van retournering zal de klant zelf de kosten voor de retourzending moeten betalen.
Onderhoud
ALLPOWERS repareert/vervangt alle defecte producten tijdens de garantieperiode als gevolg van een productie- of materiaalfout.
Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem beoordelen en oplossen.
Aandelenbeurs
Wij vervangen alleen artikelen als is aangetoond dat ons bedrijf deze ten onrechte heeft geleverd. Dit geldt bijvoorbeeld als er verkeerde artikelen door ons zijn verzonden, er sprake is van kwaliteitsproblemen of als ons klantenserviceteam andere redenen erkent.
Hoe u een artikel kunt retourneren of ruilen
Om een artikel te retourneren of te ruilen, heeft u een Return Material Authorization (RMA)-nummer nodig. ALLPOWERS accepteert geen retourzendingen zonder voorafgaande toestemming en een RMA-nummer. U kunt een RMA-formulier aanvragen door telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.
Proces voor het retourneren of ruilen van producten
Proces:
-De koper moet voldoende bewijs van aankoop overleggen. Een geldig aankoopbewijs kan zijn:
- Bestelnummer van online aankopen gedaan via allpowers.ie
- Verkoopfactuur
Houd er rekening mee dat er meer dan één soort aankoopbewijs nodig kan zijn om een garantieclaim te verwerken (zoals een ontvangstbewijs van de geldoverschrijving en een bevestiging van het adres waarnaar het artikel oorspronkelijk is verzonden).
- Het serienummer van het defecte artikel (meestal aan de onderkant van het product) en/of een zichtbaar bewijs van het defect zijn vereist
-
Vraag een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) aan:
Voor alle retourzendingen of ruilingen is een RMA-nummer vereist. Neem contact op met ALLPOWERS via service@allpowers.com om uw RMA-nummer te verkrijgen. - Als uw retourzending of omruiling wordt geaccepteerd, sturen we u via e-mail het RMA-nummer en het retouradres. Ook ontvangt u instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen.
- Vermeld het RMA-nummer zowel op het verzendlabel als op het pakket.
- RMA-nummers moeten duidelijk op het retourlabel van elk pakket worden vermeld. Schrijf het RMA-nummer niet op de binnenverpakking. Pakketten zonder RMA-nummer op het retourlabel worden mogelijk niet geaccepteerd door ons lokale magazijn.
- Kies de postdienst waarmee u uw retourpakket wilt terugsturen. (Gebruik bij voorkeur een postdienst met traceerbaarheid. Mocht het pakket tijdens het transport verloren gaan of beschadigd raken, dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk. Daarom raden wij u aan een verzekering af te sluiten voor uw retourpakket om de veiligheid ervan te garanderen.)
- Retourneren of ruilen wordt binnen 2 dagen na ontvangst van uw pakket verwerkt.
- Er worden geen herinvoerkosten in rekening gebracht bij de consument wanneer een product wordt geretourneerd.
Annulering van bestellingen
-
Voor verzending :
Bestellingen kunnen kosteloos worden geannuleerd. Neem hiervoor direct contact met ons op via e-mail. -
Na verzending :
De retourverzendkosten zijn: komen ten laste van de klant . -
Terugbetalingsverwerking :
Binnen voltooid 3 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde pakket.
De verzendkosten zijn voor rekening van de koper in de volgende situaties:
- Artikelen retourneren om welke reden dan ook, behalve een bewezen defect
- Garantieclaims op artikelen die buiten het oorspronkelijke land van aankoop zijn meegenomen
- Onbedoelde retourzendingen van de koper
- Retourneren van persoonlijke spullen
- Retourneren van artikelen waarvan wordt beweerd dat ze defect zijn, maar waarvan de kwaliteitscontrole van ALLPOWERS heeft vastgesteld dat ze in werkende staat zijn
- Kosten in verband met niet-geautoriseerde retourzendingen (alle retourzendingen die buiten het goedgekeurde garantieproces vallen)
Terugbetaling
ALLPOWERS biedt een geld-terug-garantie van 30 dagen voor goederen die rechtstreeks bij allpowers.ie . Om in aanmerking te komen voor volledige restitutie, mag uw artikel nooit gebruikt zijn en in dezelfde staat en in de originele verpakking bewaard worden. Cadeaubonnen en gedownloade software kunnen niet worden geretourneerd.
Mocht u om welke reden dan ook toch niet tevreden zijn, laat het ons dan binnen 30 dagen weten. Zodra we het product hebben ontvangen en de geldigheid ervan hebben bevestigd, betalen we het volledige aankoopbedrag terug.
Let op : wij wijzen de terugbetaling af als het verkeerde artikel aan ALLPOWERS is geretourneerd of als het artikel niet wordt geretourneerd.
Om een artikel te retourneren, kunt u tijdens onze normale openingstijden telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen via service@allpowers.com. Om uw product binnen de retourtermijn van 30 dagen te retourneren, dient u het volgende te controleren:
U heeft het product rechtstreeks bij allpowers.ie gekocht Neem contact op met ALLPOWERS en start het retourproces binnen 30 dagen vanaf de oorspronkelijke verzenddatum. Het product wordt geretourneerd in de originele verpakking, inclusief alle meegeleverde materialen, in nieuwe of zo goed als nieuwe staat en voorzien van een retourmachtigingsnummer.
Terugbetalingen worden binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw pakket verwerkt.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, laten we u weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen. Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.
Als u de terugbetaling niet binnen 3 tot 5 werkdagen heeft ontvangen, controleer dan uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw bank of creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling officieel is verwerkt. Als u dit allemaal heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via service@allpowers.com.
Als de bestelling van de klant 2 of meer producten bevat, de geretourneerde goederen incompleet zijn of er slechts één product wordt geretourneerd, zullen we het bedrag van het niet-geretourneerde product niet terugbetalen en slechts een gedeeltelijke terugbetaling doen.
Retourinformatie:
E-mailadres: service@allpowers.com
Telefoonnummer: +86 188 2077 9878
Online service Tijd: 9.00 uur tot 17.00 uur CEST kantooruren
Retouradres (bevestiging vereist!):
Tengyun Logistics GmbH (TYA01)
Hal D8, Waldstr 23, 63128 Dietzenbach.